Graniser Seramik İhracatta 5.kez lider
Graniser Seramik, Ege İhracatçı Birlikleri'nin düzenlediği "İhracatın Yükselen Yıldızları Ödül Töreni"nde sektöründe en fazla ihracat gerçekleştiren kuruluş olarak bu sene de birinciliğe hak kazandı. Beşinci kez birinciliğe hak kazanarak büyük bir başarıya imza atan Graniser Seramik adına ödülü İhracat Müdürü Bora Fıstıkçı, T.C. Ekonomi Bakanı Nihat Zeybekci'den aldı.
60'ı aşkın ülkeye ihracat
Graniser Seramik %60 ihracat payı ile 60’tan fazla ülkeye ihracat gerçekleştiriyor. İhracatının %25’ini Kuzey Amerika’ya, %35’ini yaşanan ekonomik durgunluğa rağmen Avrupa’ya gerçekleştiren Graniser Seramik, Yunanistan, Romanya, Azerbaycan, İsrail gibi önemli pazarlarda %25 ihracat payıyla sektörde oran olarak ilk sırada yer alıyor.
İhracat taleplerini karşılamak için 2016 yılının son çeyreğinde devreye aldığımız 2.8 milyon metrekare büyük ebat üretim yatırımı ile %65'i ihracata yönelik üretim gerçekleştirdiklerini belirten Graniser Seramik İhracat Müdürü Bora Fıstıkçı. 46.5 milyon dolar olan ihracatlarını 60-65 milyon dolar seviyelerine taşımayı planladıklarını, ardından gelecek 5 yıllık iş planı kapsamında granit yatırımı gerçekleştireceklerini ifade etti.